Werkvoorbereider

Bij deze opdrachtgever draait alles om het succesvol realiseren van uitdagende bouwprojecten. Van voorbereiding tot oplevering: ze zetten in op innovatie, efficiëntie en samenwerking. Hier maak je als werkvoorbereider echt het verschil. Met een professioneel team en een focus op kwaliteit, werk je mee aan projecten die impact maken. Een plek waar jouw expertise en oog voor detail perfect tot hun recht komen!

Wat ga je doen als Werkvoorbereider?

Als Medior werkvoorbereider zorg je samen met de uitvoerder en de projectleider voor de realisatie van het bouwproject. Je hebt een afwisselende functie want in de rol van werkvoorbereider is geen dag hetzelfde. Je houdt je o.a. bezig met het maken, bewaken en aanpassen van planningen tijdens de voorbereiding en de uitvoeringsfase. Ook intern heb je veel contact met de uitvoerders, projectleiders, directie en collega werkvoorbereiders.

  • het opstellen van termijnregelingen, het signaleren van bestekwijzigingen en het voeren van een goede administratie.
  • je bent verantwoordelijk voor zowel de voorbereiding als voor de voortgang van projecten
  • je implementeert optimalisaties en innovaties om de werkvoorbereiding nog beter te laten verlopen
  • controleren van tekeningen
  • je draagt zorg voor een duidelijk overleg binnen het projectteam

  • Loondienst
  • Senior 7+ jaar
  • MBO
  • 40 uur
  • Utrecht

Wie ben jij?

Je bent communicatief vaardig, gericht op samenwerking en je bent een echte teamspeler. Je bent toe aan een volgende stap in je loopbaan en je wil graag werken bij een bedrijf waar je echt jezelf kunt zijn en waar je iedere dag wordt uitgedaagd het beste uit jezelf te halen.

  • je hebt ervaring als werkvoorbereider of soortgelijke functie
  • je bent vaardig met automatisering
  • je bent communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk)
  • je hebt een afgeronde bouwkundige opleiding op MBO, HBO niveau
  • je hebt affiniteit met verschillende computerprogramma's
  • je hebt kennis van BIM en LEAN
  • je bent georganiseerd en kan werken volgens een planning
  • je bent gemotiveerd, betrouwbaar en betrokken

Wat worden je voorwaarden?

Je gaat deel uitmaken van een bijzonder team collega's met een schat aan kennis en ervaring die jou graag in het team verwelkomen. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden en je zult allerlei kansen krijgen om jezelf te ontwikkelen. Verder kun je het volgende van ons verwachten:

  • een salaris van €4500 tot €5800
  • 8% vakantiegeld over je jaarsalaris
  • reiskostenvergoeding en pensioenregeling
  • uitzicht op een vast dienstverband
  • een auto, laptop en telefoon van de zaak
  • krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij de uitoefening van je functie.
  • je gaat deel uitmaken van een gedreven en klein team, een platte organisatie waar iedereen meetelt.
  • je gaat werken in een modern kantoor
  • de mogelijkheid om direct in dienst te treden

De kracht van Caja

Aanpakkers

We tonen inzet en passie in alles wat we doen. We denken in mogelijkheden en vinden altijd een directe weg vooruit.

Experts

We blinken uit met ons sterke netwerk. Wij hebben verstand van de markt. Daarom kun je altijd de beste uitkomst van ons verwachten.

Persoonlijk

Het gaat om jou, bij ons ben je geen nummer. We bouwen samen aan een goede band en sterke toekomst.

Over de organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf in de bouwsector, dat zich richt op het realiseren van succesvolle projecten door middel van zorgvuldige voorbereiding en efficiënte uitvoering. Met een team van professionals streven ze naar hoogwaardige resultaten en duurzame oplossingen. Ze bieden een dynamische werkomgeving waarin samenwerking, innovatie en kwaliteit centraal staan. Hier krijg je de kans om deel uit te maken van uitdagende projecten en een essentiële bijdrage te leveren aan het hele proces.

Contractondertekening

Interesse in deze functie?

Vul hier je gegevens in en voeg je CV toe.

cv

Ik ga akkoord met de verwerking van mijn gegevens conform het privacy statement