Informatiemanager

Ben jij de schakel die moeiteloos beweegt tussen mensen, processen en technologie? Als Informatiemanager vertaal jij complexe uitdagingen naar slimme digitale oplossingen die bijdragen aan betaalbaar, duurzaam en prettig wonen. Je zorgt dat IT en business elkaar versterken – met oog voor zowel de gebruiker als de strategie.

Wat ga je doen als Informatiemanager?

Als Informatiemanager ben jij dé verbindende factor tussen de organisatie en de IT-afdeling. Je analyseert processen, signaleert verbeterkansen en vertaalt gebruikerswensen naar concrete voorstellen voor een toekomstbestendige informatievoorziening.

Je geeft richting aan data- en informatiemanagement, begeleidt veranderingen en adviseert het management op basis van heldere analyses. Daarbij houd je toezicht op datakwaliteit, borg je de naleving van wet- en regelgeving en werk je nauw samen met externe IT-partners. Met jouw kennis van nieuwe technologieën, zoals automatisering en AI, help je de organisatie haar maatschappelijke doelen slimmer te realiseren.

  • Loondienst
  • Medior 3-7 jaar
  • HBO
  • 36 uur
  • Noord- Holland

Wie ben jij?

  • Je beschikt over hbo-niveau en hebt ervaring als Informatiemanager.
  • Je werkt projectmatig en weet informatiemanagement praktisch en resultaatgericht toe te passen.
  • Je hebt inzicht in bedrijfs- en beheerprocessen en gevoel voor digitale innovatie.
  • Je bent communicatief sterk, luistert goed en schakelt soepel tussen verschillende niveaus.
  • Je weet wensen uit de organisatie te vertalen naar concrete en bruikbare IT-oplossingen.
  • Affiniteit met maatschappelijke vraagstukken en de woonsector.

Wat worden je voorwaarden?

Een veelzijdige functie binnen een maatschappelijk betrokken organisatie met ruimte voor groei en initiatief. Je kunt rekenen op:

  • Een salaris in schaal K van de cao Woondiensten (tussen €4.990,- en €6.745,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek);
  • Flexibele werktijden en hybride werken;
  • Reiskostenvergoeding (100% ov of tegemoetkoming bij fiets/scooter/auto);
  • Eindejaarsgratificatie afhankelijk van de organisatieprestaties;
  • 27 vrije dagen per jaar en 8% vakantiegeld;
  • Een goed pensioen via Stichting Pensioenfonds Woningcorporaties (SPW);
  • Jaarlijks opleidingsbudget en volop ontwikkelkansen

De kracht van Caja

Aanpakkers

We tonen inzet en passie in alles wat we doen. We denken in mogelijkheden en vinden altijd een directe weg vooruit.

Experts

We blinken uit met ons sterke netwerk. Wij hebben verstand van de markt. Daarom kun je altijd de beste uitkomst van ons verwachten.

Persoonlijk

Het gaat om jou, bij ons ben je geen nummer. We bouwen samen aan een goede band en sterke toekomst.

Over de organisatie

Je komt te werken bij een maatschappelijke organisatie die zich inzet voor goed en betaalbaar wonen voor tienduizenden huurders. Samen met ruim 500 collega’s werk je aan buurten vol kansen, waar leefbaarheid, innovatie en samenwerking centraal staan. Binnen de organisatie is digitalisering een belangrijk thema: technologie en data worden steeds meer ingezet om maatschappelijke impact te vergroten.

Contractondertekening vacatures bouw

Interesse in deze functie?

Vul hier je gegevens in en voeg je CV toe.

cv

Ik ga akkoord met de verwerking van mijn gegevens conform het privacy statement