Projectcoördinator Bouw

Word de spil in uitdagende (ver)bouw- en renovatieprojecten tot €3,5 miljoen

Ben jij die organisatorische duizendpoot die energie krijgt van afwisselende projecten en korte lijnen? Voor een moderne en middelgrote bouwpartij – gespecialiseerd in verbouw, onderhoud en kleinschalige nieuwbouw – zoeken wij een Projectcoördinator die graag het hele proces van A tot Z regelt. Van calculatie en werkvoorbereiding tot begeleiding op de bouwplaats: jij houdt alles strak op koers.

Wat ga je doen als Projectcoördinator Bouw?

Jouw rol als Projectcoördinator

In deze functie ben jij hét aanspreekpunt van meerdere projecten, vanaf de eerste opname tot de oplevering. Jij zorgt dat alles klopt – inhoudelijk, technisch én organisatorisch.

Dit ga je doen:

  • Het opnemen van werkzaamheden en maken van calculaties;
  • Projecten plannen, voorbereiden en strak managen;
  • Materialen inkopen en schakelen met leveranciers;
  • De uitvoering aansturen en zorgen dat iedereen weet wat er moet gebeuren;
  • De voortgang, kwaliteit en budgetten bewaken;
  • Projectadministratie bijhouden en rapporteren;
  • Contact onderhouden met collega’s, opdrachtgevers en partners.

Kort gezegd: jij bent de verbindende factor tussen kantoor en bouwplaats.

  • Loondienst
  • Medior 3-7 jaar
  • MBO
  • 32 uur
  • Dordrecht

Wie ben jij?

Je houdt van aanpakken, werkt graag zelfstandig en weet prioriteiten te stellen als het druk wordt. Jij overziet het grote geheel én verliest details niet uit het oog.

Verder heb je:

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding Bouwkunde;
  • Ervaring als werkvoorbereider, calculator of projectcoördinator;
  • Affiniteit met renovatie, verbouw en onderhoudsprojecten;
  • Sterk bouwkundig inzicht en uitstekende organisatorische skills;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding;
  • Administratieve nauwkeurigheid en flexibiliteit.

Wat worden je voorwaarden?

Wat je krijgt

  • Veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief;
  • Afwisselende projecten binnen een informeel, professioneel en gezellig team;
  • Mogelijkheid om 32, 36 of 38 uur te werken – jij bepaalt wat past;
  • 40 verlofdagen + 8% vakantiegeld;
  • Een organisatie waar écht wordt samengewerkt en jouw ideeën welkom zijn;
  • Doorgroeimogelijkheden en ondersteuning bij persoonlijke ontwikkeling.

De kracht van Caja

Aanpakkers

We tonen inzet en passie in alles wat we doen. We denken in mogelijkheden en vinden altijd een directe weg vooruit.

Experts

We blinken uit met ons sterke netwerk. Wij hebben verstand van de markt. Daarom kun je altijd de beste uitkomst van ons verwachten.

Persoonlijk

Het gaat om jou, bij ons ben je geen nummer. We bouwen samen aan een goede band en sterke toekomst.

Over de organisatie

Je komt terecht bij een betrokken aannemer waar vakmanschap, samenwerking en kwaliteit centraal staan. Het team is hecht, flexibel en nuchter. Geen logge structuren, geen ruis – gewoon een informele sfeer en een omgeving waar ruimte is voor jouw ideeën. Hier krijg je de vrijheid om écht impact te maken op elk project.

Contractondertekening vacatures bouw

Interesse in deze functie?

Vul hier je gegevens in en voeg je CV toe.

cv

Ik ga akkoord met de verwerking van mijn gegevens conform het privacy statement